Skaper gode opplevelser i enda et kontorbygg
24. juni 2019Bryn-Helsfyr-baserte 4Service vokser videre. Nylig har selskapet kjøpt ytterligere to selskaper, og vunnet tilbudskonkurransen om servicetjenester i kontorbygget Eufemia i Oslo sentrum.
4Service utvikler og leverer innovative, skreddersydde servicekonsepter og tjenester innenfor personalrestaurant, kantine, renhold og forpleining. Målet er å skape opplevelser og økt trivsel gjennom rendyrking av kvalitet, enkelhet og personlig service i alle ledd. Selskapet, som har hovedkontor i Brynsalleen 4, ble etablert i 2010 og har gjennom organisk vekst og oppkjøp passert godt over 2700 medarbeidere og en årsomsetning på 1,6 milliarder kroner.
Les også: «Skaper liv, aktivitet og trivsel»
Nå har selskapet inngått avtale om kjøp av kantineselskapene bRest og Gastro Catering – og fått jobben med å skape trivsel og gode opplevelser i kontorbygget Eufemia av KLP Eiendom.
Eufemia er et topp moderne miljøbygg i et av Oslos mest spennende og attraktive områder, tett på Barcode, Middelalderparken og fjorden.
Sammen har 4Service og KLP Eiendom utviklet et skreddersydd servicekonsept som skal gjenspeile og forsterke eiendommens identitet, kvaliteter og brukeropplevelser.
– KLP Eiendom jobber målrettet med å løfte og utvide servicenivået i sine eiendommer. For en eiendom som Eufemia, med bevisste brukere som stiller meget høye krav til teknologi og service, er det naturlig for oss å stille høye krav til serviceleveransen, sier Odd Edvard Lund, Eiendomssjef i KLP.
– 4Service skiller seg ut som en spennende og innovativ tjenesteleverandør, og i samarbeid skaper vi en skreddersydd løsning tilpasset brukerne. Dette kombinert med leveresansesikkerhet ble særlig vektlagt da vi valgte serviceleverandør til Eufemia, sier Lund.
4Services egenutviklede app, Izy, binder alle tjenestene sammen og bidrar til en sømløs opplevelse og en enkel, effektiv hverdag for brukerne av bygget. I personalrestauranten Oyal vektlegges næringsrik, variert mat som skal inspirere og overraske.
– Det har vært spennende å samarbeide om et skreddersydd konsept på denne måten. Med fokus på den enkelte bruker kombinerer vi teknologi, kvalitet og høy servicegrad slik at det skapes gode opplevelser – enkelt og personlig. Jobben fortsetter i form av å sikre førsteklasses service hver eneste dag, sier Marius Pedersen, Direktør Salg & Marked i 4Service.
Personbilde (f.v): Eiendomsforvalter Tonje Holm-Fischer i KLP Eiendom, Marius Pedersen, Direktør Salg & Marked i 4Service og Eiendomssjef Odd Edvard Lund i KLP Eiendom.