NAF vant prisen for Årets Kundeservice 2015
2. februar 2016I konkurranse med bl.a. store IT-selskaper og matvarekjeder, er NAF den aktøren som kundene mener er best på å hjelpe dem når de trenger det.
NAF, som har hovedkontor i Østensjøveien 14 på Bryn-Helsfyr, vant prisen i konkurranse med blant annet De norske bokklubbene og Apple. Kundene fremhever medarbeidernes profesjonalitet, hyggelige tone og kompetanse, som gir dem følelsen av at noen er på deres side.
– Dette er en hyggelig påskjønnelse til alle oss på kundesenteret, og det skaper inspirasjon og motivasjon i jobben om stadig å bli bedre. Vi har over en lang periode jobbet målrettet for å sikre gode kundeopplevelser, jubler Randi Fiskerud, leder på NAFs kundesenter.
Årets kundeservice er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice. Prisen er basert på TNS Gallups store kundesentermåling KSindeks med over 20.000 spurte og deles ut under fagkonferansen Kundeservicedagene.
Pressemeldingen kan i sin helhet leses her.
(Bilde: NAF)