Bryn-Helsfyr-bedrift mottar pris
8. februar 2016Bronse til Svea Finans for Topplinjefinansiering i ANFO Effekt 2015.
Tirsdag 2. februar samlet bransjefolk seg på Latter for årets ANFO Effekt. ANFO Effekt er en konkurranse arrangert av Annonsørforeningen som skal fremheve fremragende arbeid på målrettet, dokumenterbart marketingarbeid.
Svea Finans, som i Oslo har kontorer i Helsfyr Atrium på Bryn-Helsfyr, konkurrerte i kategorien B2B. Cases i denne kategorien er fra virksomheter som har markedsført seg til andre virksomheter, offentlige eller private, som kan vise til svært gode resultater og som kan dokumentere en klar sammenheng mellom innsats og resultat.
Leder i ANFO, Jan Morten Drange, uttalte at kvalitetsnivået på årets cases i år var høyere enn noen gang og juryen sa følgende om caset som gikk til topps med bronse i kategorien B2B:
«Juryen belønner Svea med en bronse som etter vår oppfatning har en spennende mediastrategi og en tydelig kommunikasjon. Juryen mener at de har lykkes med å innfri deres prinsipper om at kommunikasjonen skal være «enkelt, gjenkjennelig og annerledes». Caset har meget gode resultater, både isolert sett og sammenlignet med konkurrentene. Resultatene kan måles tilbake som et resultat av kampanjen. Juryen synes det er forfriskende å se at det blir trukket frem et langsiktig merkevareperspektiv, og ikke bare kortsiktige. Gratulerer!»
(Bilde: ANFO)