Bryn-Helsfyr-bedrift anerkjent av verdens ledende analyseskap Bryn-Helsfyr | Bryn-Helsfyr-bedrift anerkjent av verdens ledende analyseskap
Gå tilbake

Bryn-Helsfyr-bedrift anerkjent av verdens ledende analyseskap

4. november 2016

Norske Intelecom har blitt inkludert av Gartner som en ‘Challenger i Contact Centre as a Service, Western Europe Magic Quadrant rapport’ – for andre år på rad.

Gartner er verdens ledende analyseselskap. Deres rapporter, «hype kurver» og «magiske kvadranter» brukes som beslutningsunderlag av virksomheter verden over. Gartner produserer også en rekker analyser av integrasjonsmarkedet.

– At Intelecom fortsetter å være tilstede i Gartner’s Magic Quadrant ser vi som en annerkjennelse av vår dedikasjon til å ta omni-kanal kundeservice til det neste nivå, sier Børge Astrup, Direktør for Intelecoms kontaktsenterdivisjon.

I de siste 3 årene har Intelecom, som har hovedkontor i Brynsveien 13 på Bryn-Helsfyr, vokst med 179 prosent. I Norge benytter flere kjente virksomheter deres løsninger, b.la. Lånekassen, Euroflorist og Adams matkasse.

Pressemeldingen kan i sin helhet leses her.

(Bilder: Intelecom)

 

Share on
Facebook Twitter Linkedin Email