Bedre forståelse
24. mai 2016Semantix forsterker sine tolketjenester med løsning fra Intelecom.
Som en av Nordens ledende oversetnings- og tolkbyrå ville Semantix utvikle sine tjenester for å gjøre det enklere for både tolker og kunder. Sammen med Intelecom, som holder til i Brynsveien 13 på Bryn-Helsfyr, har de utviklet en løsning for å effektivisere kontakt, rapportering og fakturering mellom kunden og tolken.
– Takket være en skybasert kontaktsenterløsning er det god fleksibilitet over hele landet, og til og med lokalt. Dette er en viktig grunn for at vi valgte løsningen fra Intelecom, sier Karl Jansson, IT-sjef hos Semantix.
Med den nye løsningen finnes det nå bare ett sentralt telefonnummer som kundene tar i bruk når de ringer Semantix. Deretter overføres de til tolken uavhengig av plassering eller telefonnummer, noe som gjør det mye enklere å forholde seg til.
Pressemeldingen kan i sin helhet leses her.
(Bilder: rgbstock.com)