«Fifty Shades of style» med Philips Styleshaver
Gå tilbake

«Fifty Shades of style» med Philips Styleshaver

16. oktober 2012

Ifølge Philips, med norsk hovedkontor i Helsfyr Atrium på Bryn-Helsfyr i Oslo, blir barbering fra nå av alt annet en en kjedelig og nødvendig morgenrutine.

I følge en pressemelding fra selskapet anser idag over halvparten av norske menn ansiktshår som et uttrykk for personlig stil. Med nyheten StyleShaver kan du både trimme skjegget eller fjerne det helt hvis du vil det.

– På samme måte som kvinner skal også menn føle at de kan slippe løs sin indre kreativitet, og style seg etter humør og stil. Ansiktshår er et undervurdert tilbehør og noe man kan leke seg med for å variere utseendet. Vi ser at flere og flere menn kombinerer flere skjeggstiler, i stedet for å bare være ”han med barten”, sier Max Hellström, presseansvarlig i Philips Consumer Lifestyle, i meldingen.

I følge Philips Groomingbarometer* anser over halvparten av norske menn ansiktshåret som et uttrykk for personlig stil. Philips har tatt utgangspunkt i menns ønske om variasjon, og lanserer nå StyleShaver. Med to høvler for både barbering og trimming kan du skape akkurat den looken du ønsker, med én maskin.

– Philips elsker menn som tør å teste ut nye ting, og vil gi de muligheten til å være kreative med sin skjeggvekst! Derfor jobber vi alltid med å levere de smarteste groomingproduktene, sier Max Hellström.

På den ene siden har du en trimmer med 12 ulike innstillinger som ordner alt fra jevn barbering til perfekt formet helskjegg. Snu på StyleShavere for å barbere tett eller skape rene linjer i skjegget.

Én av fem nordmenn svarer ifølge meldingen også at den fineste skjeggveksten avhenger av anledningen. Kvinner er mer opptatt av at skjeggveksten bør varieres. Faktisk mener hele 25% av norske kvinner at skjegget bør variere i takt med trender og anledninger, mens bare 16% av mennene som ble spurt i undersøkelsen mener det samme.

StyleShaver er tilgjengelig i butikk fra september. Veiledende utsalgspris er fra 899 NOK.

Ta en titt på produktvideoen her.

* Undersøkelsen ble gjennomført av Snabba Svar i mai 2012 blant 1039 nordmenn.

Kilde og bilder: www.philips.no

 

Share on
Facebook Twitter Linkedin Email
QS6140_32-PA1-global-001_highres QS6140_32-PA1-global-001_highres QS6140_32-RTP-global-001_highres QS6140_32-RTP-global-001_highres