4Service kjøper Tidy Crew og satser sterkere på Sørlandet Bryn-Helsfyr | 4Service kjøper Tidy Crew og satser sterkere på Sørlandet
Gå tilbake

4Service kjøper Tidy Crew og satser sterkere på Sørlandet

21. juni 2021

4Service med hovedkontor på Bryn i Oslo kjøper Kristiansand-baserte Tidy Crew, og styrker sin posisjon på Sørlandet.

4Service har ikke bare en viktig rolle som leverandør av et bredt spekter servicekonsepter og -tjenester for folk på jobb over hele landet. Selskapet brenner også for sosial og miljømessig bærekraft i arbeidslivet – og for å tilføre noe nytt og positivt til arbeidsplassene og deres nærmiljøer.

Les også: Voksende engasjement i voksende område

4Service har vokst både organisk og gjennom å integrere selskaper som leverer høy tjenestekvalitet innenfor blant annet personalrestaurant, kantine, renhold og forpleining. Selskapet, som har hovedkontor i Brynsalleen 4 i Oslo, feiret 10 år i fjor og har i overkant av 3 500 dedikerte ansatte. Ett av selskapene i 4Service er renholdsselskapet EIR, som spesielt det siste halvannet året har lagt bak seg en utrolig vekst.

Når 4Service nå kjøper Kristiansand-baserte Tidy Crew, som tilbyr renhold, vaktmester og forvaltningstjenester, markerer det starten på en større satsing på Sørlandet. Og nøkkelpersonene blir med videre inn i 4Service.

– Vi er veldig glade for å få med oss gjengen fra Tidy Crew inn i 4Service. De bringer med seg kompetanse og erfaring som vil styrke vårt tilbud i Kristiansand og i hele regionen. Nåværende eier ønsket selv å få inn en ny eier som kan legge forholdene til rette for videre vekst. Nå skal vi sørge for en god integrering av selskapet og menneskene, og sammen utvikle tjenestene våre videre, sier Patrick Malnes, som er direktør i 4Service selskapet EIR.

Les også: Nominert til årets Service og Handelsbedrift

– Våre viktigste konkurransefortrinn er vår kultur, våre skreddersydde konsepter og våre dedikerte medarbeidere. Vi har en rekke kunder som har vært med oss i mange år, og det skyldes en kombinasjon av de gode tjenestene som leveres helt ute i linjen, samt at vi stadig vekk kommer til kundene med nye tjenester og konsepter, fortsetter Malnes.

Med oppkjøpet av Tidy Crew tar 4Service mål av seg om å bli den foretrukne serviceleverandøren i hele regionen. Dette skal de gjøre ved å vokse kundebasen, samtidig som de skal gjøre alt for å beholde de eksisterende.

– I servicebransjen er kundefokuset enormt viktig og vi går hver dag på jobb slik at andre kan prestere best mulig på sin. Sammen med våre nye kolleger skal vi presentere oss i det regionale markedet og vinne nye kundeforhold. Samtidig skal vi sørge for at de kundene som kommer med inn i EIR fra Tidy Crew blir med oss videre på reisen. Det skal vi gjøre ved at de naturligvis får beholde sine kontaktpersoner og de gode tjenestene de har allerede i dag, men også gi de mulighet til å velge fra en enda bredere portefølje av attraktive tjenester, avslutter Malnes.

Illustrasjonsbilder: Eir.no

Share on
Facebook Twitter Linkedin Email